פרגולות – על הסוגים והיתרונות הרבים

פרגולה מהווה כיום את אחד מפתרונות ההצללה הפופולריים ביותר ולא בכדי, הפרגולה טומנת בחובה מגוון רחב של יתרונות על פני אמצעי ההצללה האחרים, אשר באים לידי ביטוי בנראות מרשימה, באפשרות להתאימה למלוא דרישות המזמינים ורשימת היתרונות עודנה ארוכה. ישנה אפשרות לבחור פרגולה מתוך היצע פרגולות קיים או להזמין פרגולה בהזמנה אישית – פרגולה אשר תספק מענה על מלוא דרישות וצרכי המזמינים.

כאשר אנו מחזיקים פרגולה, אנו לא רק יוצרים מרפסת או מקום להתקשר תחת הצל שלה, אלא יוצרים פינת אירוח מפנקת, מקום של פסטורליה אישית. היתרונות של הפרגולה הם לא רק פונקציונליים, אלא גם אסתטיים. בעידן המהיר והמתוח, הפרגולה מציעה את השקט והנינוחות שנדרשים לנו. עם יתרונות אלו, הפרגולה הפכה לאחת מהפתרונות הפופולריים ביותר ליצירת פינת מנוחה בחצר הבית.

פרגולה

סוגים השונים של פרגולות

כל מי שנמצא לפני הזמנה של פרגולה, חשוב לו שיכיר תחילה את סוגי הפרגולות השונים כמו גם את ההבדלים ביניהם הבאים לידי ביטוי בפרמטרים כמו: חומרי גלם, צורת ההתקנה וההפעלה, נראות, מחיר, שימושים ייעודיים ועוד. בין הסוגים הנפוצים של הפרגולות ניתן לציין את הסוגים הבאים:

פרגולה חשמלית

פרגולה פשוטה ונוחה לשימוש, אשר ניתן לקפל ולכוון אותה על פי בחירה. פרגולה חשמלית יכולה להיות עשויהה מחומרים שונים כמו: עץ ואלומיניום, כאשר, מה שהופך את אותה הפרגולה לחשמלית הוא למעשה מנגנון חשמלי.

פרגולה מתקפלת

פרגולה אשר ניתנת לקיפול בכל זווית רצויה.

הפרגולה המתקפלת יכולה להיות חשמלית או ידנית, על פי בחירה. פרגולה צפה – פרגולה המושענת על גבי הקיר ואין שום חלק המקשר בינה לבין הרצפה, מה שמקנה לה את המראה הצף באוויר.

פרגולה מעץ / זכוכית/ אלומיניום / ברזל

אחד ההבדלים המרכזיים בין סוגי הפרגולות השונים יבוא לידי ביטוי בחומר הגלם מהם הן עשויות. כאשר, כל אחד מהחומרים אשר צוין ידוע בשל עמידותו הגבוהה מול תנאי מזג האוויר המשתנים, כמו גם בנראות המרשימה שלו – שגם היא מהווה פרמטר משמעותי לבחירת הפרגולה. מי שיבחר להעמיק אף יותר בעולם הפרגולות עתיד לגלות עוד מגוון רחב של סוגים והבדלים, כאשר ההמלצה תהיה לאסוף כמה שיותר מידע לגבי האפשרויות השונות ובסופו של דבר למצוא את הפרגולה אשר תספק את המענה המיטבי על צרכי המזמין.

פרגולה מעץ

איך לבחור פרגולה

הבנה מעמיקה של הדרישות והצרכים מהפרגולה ובמידת הצורך, קבלת ייעוץ מאיש מקצוע אשר יגיע לשטח אותו הפרגולה אמורה לכסות ובהתאם, ימליץ על הסוגים המתאימים, יהוו כדרך אופטימאלית לבחירת הפרגולה המתאימה.

בהליך הבחירה, חשוב להקפיד לשים דגש משמעותי על נושא בטיחות הפרגולה, מהסיבה זאת, כדאי לבדוק לעומק את המוניטין והניסיון של המקום ממנו מתבצעת ההזמנה וכמובן, גם את ההכשרה של צוות ההתקנה.

כמובן, שבהליך בחירת פרגולה לכל אחד תהיינה את רשימת הדרישות שלו אשר דרישות אלה יכולות להיות רלוונטיות לנושאים כמו: מחיר הפרגולה (טווח המחירים של הפרגולות הינו גבוה במיוחד, מה שמאפשר לכל אחד לקבל מענה על התקציב שלו), תוספות מיוחדות (יש לא מעט חידושים וטכנולוגיות מתקדמות בעולם הפרגולות), נראות (העיצוב יהווה כפרמטר בעל חשיבות עבור רבים מהמזמינים), איכות (אשר תושפע במידה רבה מחומר הגלם ממנו הפרגולה עשויה) ופרמטרים רבים נוספים – ככל שמבינים את הדרישות מהפרגולה בצורה מעמיקה יותר, כך יעלו הסיכויים ליהנות בסופו של דבר מהפרגולה המושלמת.

זמן להגשים חלומות ולבחור ממגוון פרגולות

אחרי שהבנתם את מלוא הדרישות והצרכים שלכם מאותם פרגולות ואולי, אתם כבר רואים לנגד עיניכם את הפרגולה החלומית והמושלמת, מגיע הזמן להגשים חלומות. א.צ ג'רבי מהווה את הכתובת לכל מי שמעוניין להגשים חלומות מעץ. הניסיון, הרמה המקצועית הבלתי מתפשרת, הכישרון והאיכות הגבוהה של חומר הגלם (העץ כמובן) יאפשרו לכם לבחור את הפרגולה אשר תענה על כל דרישותיכם וצרכיכם ואף בכוחה להפתיע אתכם לטובה

סוגי פרגולות לגינה
שתף את הפוסט:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

אולי יעניין אותך: