עיצוב ובניית חצרות – במי נסתייע וכמה יעלה התהליך?

בין אם אתם מחפשים אחר שירות של עיצוב גינות, שיקום חצרות פרטיות או בניית פרגולות מעוצבות, אתם יודעים מה אתם עושים. כנראה שעיצוב החצר חשוב לכם, וזו הסיבה שאתם משקיעים את זמנכם בחיפוש אחר פתרונות עיצוביים לגינה. 

אז כיצד נעצב את הגינה שלנו במינימום השקעה כספית, אך תוך שאנחנו לא מתפשרים על עיצוב הגינה והשיקום שלה? מעבר לכך שוכלו לבנות פרגולו עץ יפהפיות או פרגולת אלומיניום מעוצבת, תוכלו תמיד גם להוסיף אלמנטים עיצוביים שונים המפוזרים בגינה שלכם. למשל, אדניות גדולות עם תפוזים סיניים, זו אפשרות מעולה. אז מה עוד? כיצד נשפץ ונעצב גינות וחצרות פרטיות במינימום עלות? בואו נדבר על הדשא.

דשא סינטטי – כמה יעלה והאם עדיף מדשא רגיל? 

אם אתם מחפשים אחר פתרונות עיצוביים לגינה במינימום שקעה כספית, כדאי להכיר סוגים שונים של דשא לגינה. דשא סינטטי אמנם לא יקר במיוחד, אך אין ספק שהוא מספק את הנראות והתחושה שאתם מחפשים אחריה. בעוד שדשא רגיל יצריך לא מעט תחזוקה ותשומת לב, דשא סינטטי זול בדרך כלל יצריך ממכם שתילה חד פעמים ותחזוקה אחת לתקופה (תחזוקת ניקיון בעיקר).

בין אם אתם מחפשים אחר גינה שלווה או גינה מעוצבת, התקנת פרגולות חייבת להילקח בחשבון. מעבר לכך שאתם זוכים לפתרונות הצללה מעולים ובזול יחסית, אין ספק שאתם גם נהנים מפתרונות מעוצבים להצללה מושלמת בגינה, בגג, במרפסת וכדומה. 

במי נסתייע עבור שיפוץ ועיצוב גינות? 

במי נסתייע עבור שיקום גינה פרטית? קודם כל, אם אתם מתקינים פרגולה אלומיניום או פרגולה עץ, אתם בהחלט יכולים לתור אחר עצת חברת הפרגולות, שסביר להניח כי מבינה בדבר או שניים הקשורים לעולם העיצוב גינות. אם אתם מעדיפים להסתייע באנשי מקצוע אחרים, כמובן שתמיד תוכלו לשכור את שירותיהם של אדריכלים מומלצים, מעצבי גינות, מעצבי פנים וחוץ ועוד. 

בכל מקרה, גם אם אתם מתכננים רק לשתול דשא סינטטי זול בגינה ולהתקין פרגולה, תמיד יהיה כדאי לנצל את הייעוץ המקדים שאנשי המקצוע השונים מספקים. מה עוד? למשל, בואו נדבר על בניית דק עץ, גדרות עץ, שערי עץ ועוד. 

אלמנטים עיצוביים עשויים מעץ או אלומיניום בגינה?  

בעוד שהתקנת פרגולות אלומיניום תהווה עבורכם פתרון הצללה מעולה, חומר האלומיניום מאפשר למפעל וליצרן "לשחק" בו. במילים אחרות, יחסית קל להגמיש ולעצב פרגולות בעזרת אלומיניום, מה שהופך אותו לגמיש מבחינה עיצובית. רכשתם דשא סינטטי זול (מתחיל במקרים מסוימים גם במחיר של 16 ₪ למטר) והתקנתם פרגולה מעוצבת? אתם מוכנים לקיץ! 

יחד עם זאת, בניית אלמנטים שונים בגינה שעשויים עץ, מוסיפה בעצם תחושה מאוד כפרית ונעימה אצלכם בבית. בשורה התחתונה, תמיד תוכלו להחליט שאתם בונים שער עץ עטוף צמחים מטפסים, בעוד שעל ההצללה בגינה אחראית פרגולה מעוצבת. הסתייעו באנשי המקצוע הנכונים, כך שהתהליך יהיה כיפי ומרגש, בהצלחה! 

שתף את הפוסט:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

אולי יעניין אותך: