כיצד לבצע סגירת חורף קבועה?

סגירת חורף היא מוצר אטום למים, הנותן מענה בעונה הגשומה שמהווה לפחות שליש מהשנה בישראל. היא מתאימה למגוון של שימושים ומטרות – החל מסגירת חורף לבתים פרטיים ומרפסות, דרך סגירת חורף למסעדות ובתי קפה ועד לסגירה עבור אולמות כנסים, אולמות אירועים ועוד. את סגירת החורף ניתן לבחור מבין סוגים שונים, צבעים שונים ואפשרויות סגירה ופתיחה של החלונות.

מה הם היתרונות של סגירת חורף?

סגירת חורף מספקת הגנה לא רק פני הגשם, אלא גם מפני הרוח, ונותנת את האפשרות של להיות בחוץ ולהישאר יבשים. היא יכולה להגיע במידות גדולות ולהתאים כמעט לכל שטח שתבקשו. יתרון נוסף של סגירת החורף הוא שהיא מתפקדת גם כפתרון הצללה נהדר לימי הקיץ – כל מה שצריך לעשות זה לקפל את המסכים הצדדיים קיפול מלא, וליהנות משטח מוצלל ומדרכי גישה נקיים ללא מסילות או פרופיל ברזל שבולטים החוצה או נמצאים על הרצפה ועלולים להפריע. בנוסף, ניתן להתקין מגוון של תוספות שיהפכו את השהות להרבה יותר נוחה ונעימה.

תכנון מקדים – למה זה כל כך חשוב?

אם בחרתם בפתרון של סגירת חורף, כדאי לדעת שמדובר בהתקנה אשר מחייבת תכנון מקדים, למרות שהיא מהירה ביחס לפתרונות אחרים. הסיבה העיקרית לכך היא שלאחר שמתקינים את הסגירה, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לבצע בה שינויים. לכן, חשוב לבחור את המידות באופן המדויק ביותר ורצוי באמצעות תוכנות המבצעות תכנון מדויק, וכן להחליט באיזה סוג וצבע בד רוצים להשתמש, האם מעוניינים בפתיחה וסגירה של התקרה והדפנות באופן ידני או חשמלי, האם מעוניינים בדלת וכן האם יש צורך בקירות שקופים ובחלונות שניתן יהיה לפתוח ולאוורר את החלל מדי פעם.

אילו תוספות ניתן להוסיף לסגירת חורף?

לסגירת החורף ניתן להוסיף מגוון של תוספות כדי לאפשר שהות נעימה ונוחה יותר, אך כמובן שיש להתייעץ על כך עם איש מקצוע עוד בשלבי התכנון כדי לוודא שההתקנה של התוספות תהיה אפשרית ומותאמת. בין התוספות האפשריות להתקנה הם גופי חימום אשר יותקנו על גבי הברזל ויחממו את החלל בימים הקרים; מאווררים שיצננו את האוויר בימי הקיץ, חלונות נוספים, גופי תאורה מיוחדים וכמובן מרזבי מים שינווטו את מי הגשמים למקום הנכון וימנעו הצפה.

מה הם ההבדלים בין סגירות חורף לבניין מגורים לבין סגירות חורף למסעדות?

ההבדל נעוץ בשאלה האם מעוניינים בסגירת חורף קבועה או בסגירת חורף עונתית. לרוב, סגירת חורף למסעדות ואולמות אירועים היא סגירה שניתן לפרקה בסיום העונה, ואילו בנייני מגורים מבקשים לעצמם סגירת חורף קבועה אשר בימי הקיץ משמשת כהצללה.

מהם היתרונות של סגירת חורף?

סגירת חורף מספקת הגנה מפני גשם ורוח, מאפשרת שהות יבשה בחוץ, ויכולה להתאים למגוון רחב של שטחים ומטרות. היא יכולה גם לשמש כפתרון הצללה בימי הקיץ.

למה תכנון מקדים חשוב בסגירת חורף?

תכנון מקדים חשוב כי לאחר ההתקנה קשה לבצע שינויים. כדאי לבחור במידות נכונות, סוג וצבע בד, ולהחליט על פרטים כמו סוג פתיחה, ואם יש צורך בחלונות וקירות שקופים.

אילו תוספות ניתן להוסיף לסגירת חורף?

ניתן להוסיף גופי חימום, מאווררים, חלונות נוספים, גופי תאורה ומרזבי מים כדי לשדרג את השהות בסגירת החורף, אך יש להתייעץ עם מומחה על התאמת ההוספות לסגירה.

מה ההבדלים בין סגירת חורף לבניין מגורים לסגירת חורף למסעדות?

ההבדל נמצא בסוג הסגירה – קבועה או עונתית. בנייני מגורים רובים מעדיפים סגירה קבועה, בעוד שבמסעדות ניתן לבחור סגירה שניתן לפרק בסיום העונה.

שתף את הפוסט:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

אולי יעניין אותך: