המדריך לבחירת פרגולות בהתאמה אישית לביתכם

למה להתקין פרגולה בביתך? אילו סוגי פרגולות קיימים ומהם היתרונות של כל סוג? הכל יסופר במאמר הזה.

בחודשי הקיץ החמים, אין כמו ליהנות מהחיים במרפסת, לקרוא ספר מרתק ולהשקות את נפשך בכוס לימונדה. אך יש דבר אחד שיכול להפריע לנו – השמש החמה. הפתרון? להתקין פרגולה שתספק לנו צל ותגן עלינו מפני קרני השמש הקופחות.

החדשנות במדריך הזה היא בהתעקשות להמליץ על פרגולה המותאמת אישית לביתך, כך שגם אתה תוכל ליהנות מהפרגולה המושלמת.

מאז 2014 נכנסה לתוקף רפורמה שמאפשרת לכל בעל בית להתקין פרגולה במרפסת, בגג או בגינה מבלי להתקשר לבירוקרטיה יותר מידי. כשאתה נכנס לתהליך, חשוב לוודא שאתה עובר דרך חברה יומנית בעלת ניסיון רב. תבדוק את התיקים וההמלצות של לקוחות קודמים ואז תתקדם.

המידע שתספק על המקום שבו תתקין את הפרגולה חשוב מאוד. האם זה מרפסת, גג או גינה? מה המידות? ככה תוכל לוודא שהפרגולה שתתקין תתאים ותשדרג את המראה של המקום. אז, אילו סוגי פרגולות קיימים ומה היתרונות של כל סוג?

פרגולת עץ: פרגולה עץ מספקת מראה חמים ונכנסת בצורה מושלמת לגינה. יש סוגים שונים של עץ, כמו עץ אורן שעמיד וזול, עץ דו-שכבתי הנותן מראה יוקרתי ועץ גושני היוצר מראה כפרי. חשוב לבחור בעץ שעבר תהליך של אימפרגנציה, שבו חומרי חיטוי נספגים לתוך העץ למען הגנה מפני מזיקים. יש לשמור על תחזוקה שנתית, ואפשר גם להתקין חיפוי שיגן מפני חדירת מים.

פרגולת אלומיניום: פרגולות אלומיניום זכו לפופולריות בשל יתרונותיה. הן עמידות בכל תנאי מזג האוויר, אינן דורשות תחזוקה כמעט כלל, קלות וניתן לצבוע אותן לפי טעמך וסגנונך. פרגולה אלומיניום מתאימה גם לשילוב של צמחיה מטפסת, ואפשר גם להשתמש בה לאחסון ציוד ואביזרים בזכות האיטום המבודד שלה.

פרגולת ברזל: פרגולה ברזל יכולה להיות אמנות בעצמה. ניתן להתאים אותה לעיצוב הבית באמצעות פיתוחים יצירתיים כמו הוספת חלונות זכוכית ועוד. אם אתה מחפש עיצוב מיוחד, הברזל הוא החומר בשבילך. אף על פי שהוא דורש יותר תחזוקה, הוא עמיד וניתן לצבוע מחדש לפי הצורך.

תבחר פרגולה שמתאימה לך, עם הסגנון שאתה אוהב והתכנון המדויק שיביא את המראה המושלם לביתך.

שתף את הפוסט:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

אולי יעניין אותך: